Dlaczego jest to takie ważne?

Każdy biznes trzeba jakoś nazwać (choćby z przyczyn formalno-prawnych) i należy pamiętać, że ta nazwa będzie mu towarzyszyła w procesie tworzenia marki.

Nazwa firmy będzie pierwszym kontaktem z klientem, wizytówką i skojarzeniem. Oprócz tego, że powinna „wpadać w ucho” i powodować, że zostanie szybko zapamiętana, to powinna mieć odpowiednią wibrację.

Znaczenie liter

Suma wszystkich liter w nazwie firmy pokazuje nam jak firma jest postrzegana na zewnątrz. Jej dynamizm, potencjał i wizerunek. To główny żywioł, który pokieruje firmą na odpowiedni kurs.

Samogłoski to potencjał twórczy, a więc wszystko to co przełoży się na rozwój i „duszę” firmy. Są to składniki niematerialne takie jak ambicja, intelekt, twórczość, kreatywność i zaangażowanie.

Spółgłoski to siła i sprawstwo, czyli wszystko to co spowoduje, że firma wywiąże się z założonych celów. Wszystko to co jest wewnątrz firmy musi znaleźć odzwierciedlenie na zewnątrz. To aspekt materialny i fizyczny który pozwoli przełożyć się na wynik finansowy.

Zobacz jak działa hipnoza regresyjna, nie zapomnij sprawdzić opinii o metodzie CMF!

Jak sprawdzić numer po nazwie?

Do każdej litery jest przypisana cyfra. Dodając do siebie wszystkie cyfry otrzymujemy sumę, którą następnie sumujemy tak aby została jedną cyfrą (dokładnie tak samo jak w numerologii urodzeniowej).

Sukces to przemyślany numer

Najwięksi potentaci na rynku to prawdopodobnie nieprzypadkowo dobrane numery. Analizując numerologię dla firm z łatwością można dostrzec, jak numer utożsamia daną markę wg jej cech indywidualnych i dalszego kierunku rozwoju.

Poniżej prezentujemy przykłady numerów, które odzwierciedlają znane wszystkim światowe firmy.

I tak nasze zestawienie otwierają bardzo mocne „jedynki” – pełne innowacyjności, energii i rozmachu: Microsoft oraz YouTube. Stabilna „dwójka” o mocnej pozycji, ale też nastawiona ma głęboką współpracę z innymi to Pepsi czy Toschiba. Kreatywna i twórcza „trójka” to Siemiens i Ferrari. Solidna, mocna i trwała „czwórka” to Facebook, Skype czy Disney. Zmienne, energiczne i ekspansywne „piątki” to jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie – Apple i Pixar.  Stabilne i ukierunkowane na kontakt „szóstki” to Ebay, LinkedIn czy IBM. Utożsamiane z luksusem i prestiżem a także globalnym zasięgiem „siódemki” to Google, Amazon czy Chloe. Ósemki jako najbardziej biznesowe numery reprezentują takie marki jak Audi, AXA czy PayPal. Nasze zestawienie zamykają stabilne „dziewiątki” o wypracowanym wizerunku mocnej pozycji reklamowej, takie jak Hewlett Pacard, Colgate czy General Motors.

Zobacz też: